onsdag 26 november 2008

Fan, fan fan!

Min artikel går käpprätt upp i Mumindalen. Jag får inte tag i generaldirektören och i n g e n på Justitiedepartementet vill uttala sig, va fan, spekulera lite! Man behöver inte veta allt, det är okej att spå framtiden så att folk har en hum. Men nej, nej, ge mig inga talminus av värde.

Jag känner mig slightly korkad som inte kunde komma på någon bättre artikelidé. Och till råga på allt så håller jag på att bli sjuk igen - don't like it. Om jag inte får tag på någon vettig människa imorgon som kan säga något vettigt, så är det upp i Mumindalen med mig med. Hinner inte fixa ihop en ny artikel till på fredag.

Och handledaren verkar ju ogilla mig starkt, vet inte vad jag har gjort henne.

Oj, emo-varning!

2 kommentarer:

Michaela Rosendal sa...

Vi kan vandra hand i hand till Mumindalen. Jag lyckas inte heller, även om Jan verkade tycka att det lät bra. Jag förstår ingenting och helt ärligt så tror jag inte att han heller förstod något.

Anonym sa...

Tentaplugget is killing me softly.. vill du inte campa hos mig hela veckan och plugga? maah, jag är inne i svacka nummer två......