tisdag 10 februari 2009

2 år med med sötnöt-Deas (igår egentligen, men ändå!)



Det tycks mig galet,
att stå intill allt detta vanvettigt knäsvagsvackra
och glassmonstertokiga som är du
Så jag erövrar briljant med ninja skills
och actionhjältefasoner
Men av oss är det du som våldgästar min nakenhet,
samuraj-slashar dig in,
innanför mina ögonlock,
och dryper från mina läppar

Det tycks mig galet,
att du ligger här,
het och andnödframkallande,
under mig
Du berusar enträget
och jag rufstufsar mig framöver din svank
till den där rysmyspysiga punkten
bakom ditt öra

Det tycks mig galet,
att du helt bländande supersnyggosmajlar
inför det trasseltufsiga som är jag
Men du nystar upp mig,
lyfter fjantluggen från min virrhjärnepanna,
tvingar mig att se det du är,
vad du skulle kunna b l i hos mig

1 kommentar:

Anonym sa...

Söta ni är! Ses ikväll :)