tisdag 20 januari 2009

Enter night..

Jag hade by the way världens coolaste dröm förra natten.

Jag gick på lågstadiet (fast jag tror att jag var i min vanliga ålder) och hade börjat i en ny klass. Alla kidsen sprang och satte sig vid alla bänkar, och det blev ingen plats över till mig. Och så var det en liten tjej som såg ut som Maggan i Dennis the menace som var jätteelak som skrek på mig och började springa mot mig. Det är mycket möjligt att hon tänkta spöa schiiiiten ur mig, men då kom Ludvig Svartholm, yep you heard me, min musikaliska musa Ludvig Svartholm, och voltade omkull den elaka tjejen med värsta karate-skillsen. Han uppenbarade sig som en filbunkelugn strong-silent-type-ronin med långt blont hår, och försvann lika snabbt som han dykte upp för att rädda mig.

Jag är hänförd.




Ludvig Svartholm - en ny Bruce Lee..?

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha du är flum hela du ;D

Anonym sa...

Hah rätt på alla punkter. Abnar jag en annan Olssons pastej fantast?