måndag 30 mars 2009

Restlessness

Men va faaaan! Är jag trött? NEJ! Me no likey ställa fram klockan... Äh vi drar lite mer random bilder från den gångna månaden (och lite innan det) - IKEA, plugget, etc, aiiight...(jag känner mig sjukt streetghettofunkig i mjukisbaggybrallor mitt i natten, och det är Henok Achido och Sophia Somajos fel, inte mitt!):


Tidiga stockholmsminnen - stressig, koffeininfluerad journalistiktermin i Hannas köksskåp.


Men vi var glada ändå i utbrändhetens rörelseoskärpa.. ("Vi har ju varann... vi ska jamma tillsammans, skapa ljuv harmoniiiii..." - WTF BBQ, har ingen sett Änglahund?!"Dagens ungdom..)


We call them wienerbrads.


Ljusare tider kom (men inga tussilagor i sikte) och Sofia fyllde stor flicka!


Smarrig tårta fick vi också!



Morgonmöte om grupparbetet i Arom. Maria försöker spåra Goran som lyckats försvinna. Oh la la...


Yet, again, we call them wienerbrads..


Kvinnsen drog till IKEA den 25:e, mest för våfflorna, men det fanns inga våfflor så vi shoppade istället. Hittade den här eminenta hattkorg-grejen som ser ut som jättemössan, som såg ut som en svamp, som trollgubben i My little pony hade...


Hattar verkar vara it-prylen just nu - det finns nåt för alla! Fruktkorg, tårta, blomkruka - you name it!

1 kommentar:

Sofia sa...

Vad söt du var i hattkorggrejen :)