måndag 23 mars 2009

Aaaaldrig mera grupparbete, för faen!

Jag är SÅ dräggig just nu. Har sovit tre timmar inatt, eftersom jag suttit och tampats med det evinnerliga grupparbetet (som vissa inte verkar bry sig om att komma ihåg att det är just ett GRUPParbete, inte "jag gör min egen grej, som btw. någon annan redan ska skriva om och jag struntar i om ni andra inte gillar det) Japp, jag är grinig och förbannad. Men nu har jag knåpat ihop 2 och 1/3 sida om kyrkan och en massa långsökta paralleller till den svenska mansdräkten i det förmoderna samhället, så nu får det bannemej vara nog. Jag är FÖR dräggig. Jag har varit vaken sen kl 04:00 och inte borstat tänderna, och mitt hår är så äckligt att man skulle kunna gnussa det i en teflonpanna och sedan steka köttbullar i den.

Så äcklig är jag.

Men nu ska jag hoppa in i duschen, för jag är redan sen till gruppmötet, i Åkersberga-mått mätt.



Deadline imorrn. Det kommer bli en lång dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch. Jag känna lukten av ditt hår ända hit. Lova att du duschar innan fredag :P