tisdag 14 april 2009

Love is not pop - nu blir jag musikaliskt bibelpervo direkt efter påsk

Jag är glad att det är vår igen. För nu är jag så där nattvaken så jag måste musikspelsvirrvarrra tills jag blir så där skönt sömnig (men det tar sin tid). Tur att jag jag fick mitt ex av El Perro del Mar's "Love is not pop" med posten nu i veckan - världen är sig inte lik med denna fantastiska sorghöljda kvinna i mitt liv. Ännu mer fantastiskt är att hon, tillsammans med Lykke Li (min live performance-gudinna som för övrigt har satts på denna klena jordyta av musikgudarna för att skänka oss förtappade satungar soulfull mjölk och honung), har gett sig på konststycket att göra en variant av Wendy Renes "After laughter". Makalöst.





El Perro del Mar' senaste vax trillade ner i brevlådan - digipack style!


Fick hem damen med vibratot också - perfection, indeed.

Inga kommentarer: