söndag 6 september 2009

Fairy dust must!

Oliiiidliga söndag! Nej, egentligen slapp-söndag, men jag gör mitt innersta för att undvika att ta itu med reportageinledningen till seminariet på tisdag. Ack, dessa cirkus 1700 tecken... Men jag känner mig lugn. Som att jag har en bra grej på gång. Dock för nära hjärtat. Kanske. Och lugnet är lite läskigt - när kommer arvedels-ångesten? Äsch.

Imorgon vankas Disney-bal med Grönan-packet. Underbart. Jag har en rosa klänning i siden här hemma som väntar på att uppenbaras i kombination med Hannas blå stass och utgöra den mest ultimata konflikt-duon från Törnrosa - de goda feerna som bråkar om huruvida hjältinnans(?) klänning ska vara blå eller rosa. Dessa dilemman! I alla fall, Lo och Hanna kom över ett gäng glittriga (och ätbara) sminkprodukter från Wet n' Wild - allt på rea, sicken lycka! Perfecto för blivande feer. Det resulterade hur som haver i att jag lekte linslus istället för att ta mig till Djurgården och titta på Håkan-goset. Ja, det och att jag införskaffat världens finaste puff- spetsdiadem från Gina Tricot. Jag kallar den Poofen. Den får drägg som mig själv att känna sig lite smått avant garde. Heh.


Lo är kär i Poofen.


Svartvittsuddigjagärsåååådjup..


Fii faaeen sicken fjortis jag är. Kan jag gott vara.

Inga kommentarer: