onsdag 16 september 2009

Blut blut bluuut, nej nu har de sänt samma Debatt-avsnitt tre gånger!

Fiii faaan vad effektiv jag är här, sittandes med laptopen och körsbärssaft, korrigerandes denna bebis som jag kallar mitt reportage. Fan, vad jag älskar det här! (neeej jag har iiiinte tagit en rosévinare på kvällskvisten, inte jag, då!) Korrigera, korrigera, korrigera. Lite här, lite där. Och fiii fan vad otroligt, makalöst, mindblowingly duktiga människor jag är omgiven av. Visste det iofs innan, men seminariet liksom sealed the deal. Vill jobba med er, lära med er! La la la laaaaa! Såpoperaaaaa! (Någon mer btw som kommer ihåg det där barnprogrammet med en massa frukten som klyvde sig själva och formade sig till olika figurere och djur i takt till uns-uns-musik..?)

Åhååå, nu börjar True Blood på SVT. Nä, lite vampyrsex i äkta amerikanskt södermanér tackar då inte jag nej till! Yeeha!

Woooo, nu kom karln hem ockås! It's all cherries and pies! All gooood.

Inga kommentarer: