lördag 2 maj 2009

Vilket gräs är roligt? Hö, hö, hööö..! (Nej, inte marijuana, Gustafsmoo!)

Det är roooligt och det är soooooligt! Men alla jobbar så det är jag och balkongen! Jag härmar Maria, som i sin tur härmade Hanna och Mimmi. Is funny, no?

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et.. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Vi struntar i Skansen, va?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ah, låter väldigt intressant.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Hej gumman!

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Hej gumman!

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Du vill inte komma och käka marängsviss ikväll istället?

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Min mamma och bror kommer upp imorgon eftermiddag till lördag förmiddag!

7. Vad vill du höra mest av allt?
Det är min jävla telefon fattar noll.

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Har du skickat till min hotmail?

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Jag är i rulltrappan



It's funny because it's truuuuee...

1 kommentar:

Mary sa...

jag älskar att du skulle säga :vi struntar i skansen va? haha klockrent! och det passar ju! lite så där casual "eh okej då får vi göra nya planer" hehe! ses imorgon! puss! ingen skola på fredag förresten, äventyr kanske?