tisdag 27 oktober 2009

Insert: Big, fat YAAAAWN!

Jag är jättetrött. Seriöst jättetrött, och jag har egentligen inte gjort något vettigt av min dag. Jo, jag har ju iofs sett till att få konstruktiv kritik av Tittarombudsmannen (en titel som jag tycker är så spiced up att den fanimej förtjänar stor bokstav) och skummat kurslitteraturen med Hanni-baba, men utöver det har jag bara dräggat i soffan. Jag skyller på soffan. Den är OND och avskärmar mig från mina "riktiga" vänner. Den bara "oooh, Louisaaaa, du behöver bara MIG!! Kom och kolla på Desperate.." NEJ, jag motstår!!! Det är därför jag sitter här och trycker i klädkammaren med laptopen. Här anas lockropen bara.. som små viskningar, eller rentav flås. Yush!

I alla fall. Jag är redhead nu. Höstigt och helt och hållet Marias förtjänst! Tack tack! Kvinnan vet alltid mitt bästa! Tack till Hanna som färgade också, fler spaliknande event efterlyses varmt! Tack till mig själv också som färgade snubbens kalufs så att jag kan säga YUMMIE eller I'D TAP THAT i värsta snusktantsmanér varje gång han trippar förbi (han var smaskig innan också, men ändå!).

Och imorrn ska jag plaska aka. bada aka. simma. Glad!

Inga kommentarer: