söndag 14 juni 2009

Lo is bravehearted. Lo is warrior poet, yeees?

Uuuuuuusch vad jag var snurrig i magen igår kväll. Men det gör inget, för jag är fan hur modig som helst som klarar att genomföra ett totalt berg-och dalbanemissbruk på väldigt koncentrerat tidsutrymme: Insane, Jetline, Vilda Musen, ja, Katapulten fick också plats fast den inte är en berg-och dalbana, men det är samma magpirr. (Det ska poängteras att undertecknad är fenomenalt höjdrädd) Fiii fan, vad kul och hemskt på samma gång. Det är rätt kul att inse hur jäkla kul snubben och jag har tillsammans jämt (japp han skrek han också..), fastän vi är "ihop", good ol' buddies! Hann trycka i mig nachotallrik och en halv sockervadd i regnet, men struten gav vika som ett fallande träd hela tiden - galet. Men gott och kladdigt.

Efter mycket snurr i magen och felbeställd burgare togs 47:an in till stan och Rigoletto och tjusig balkongparkett. Christian Bale lockade med Danny Elfman-sountrack och massa fanservice i Terminator: Salvation. Lo är mycket imponerad över att regissören, som har en förkortning till namn, lyckats balansera så väl med sjukt finslipade effekter och varit trogen mot fansen. Dock lite cheesy med den döva üüübergulliga krulltottungen - iofs är det ju krig, och det ger en realistisk, samhällspeglande dimension att barn deltar i kriget mot de dumma maskinerna. Men jag är fett nöjd. Terminator: Salvation var så bra som jag hoppades. Over all a sweet day.

Nu ska jag packa mig iväg till jobbet. Jag hatar Roslagsbanan. Roslagsbanan är Belsebub! Ska alltid rusta upp spåren på sommaren, så nu måste jag börja skarva med en massa bussar - igen!

1 kommentar:

Rik-chan sa...

Roslagsbanan ÄR belsubub! De spränger Roslagsbanan precis utanför mitt fönster!